Kako smršavjeti nakon poroda?

Svaka je trudnoća jedinstvena, reći će vam bilo koja žena koja je bila više puta trudna. Jednako tako, i svako skidanje u trudnoći nakupljenog viška kilograma nakon nje također je zasebna priča. Stoga, ono što je funkcioniralo nakon jedne trudnoće ne mora nužno biti učinkovito i svaki sljedeći put.

Vodite računa o kilaži tijekom trudnoće

Trudnice ne bi trebale dobiti više od 7 do 10 kilograma tijekom cijele trudnoće. Izjava da “trudnica jede za dvoje” nije istinita jer buduća mama treba jesti umjereno ali zdravo kako bi bebi osigurala najkvalitetnije nutrijente – dovoljno folne kiseline, kalcija, željeza i slično. Dobro je ponekad ugoditi sebi, no to ne bi smjela biti dnevna praksa. Uostalom, mršavljenje nakon poroda zasigurno je lakše ako u trudnoći dobijete manje kilograma.

Strpljenje i realna očekivanja

Novorođenče prosječno teži od tri do četiri i pol kilograma, tako da rodilji – u teoriji – ostaje eventualnih tri do pet kilograma viška koje ne bi trebalo biti problem skinuti. U praksi je to znatno manje jednostavno zbog vremena koje vam je na raspolaganju.

Čak i one žene koje su imale savršeno ravan trbuh prije poroda, žale se da ga nakon poroda ne mogu smanjiti. Maternici, a s njom i trbuhu, treba oko godinu dana da se oporave od trudnoće. Zato se preporučuje i barem tolika pauza do drugog djeteta.

Babinje traju 40 dana: to je minimalno vrijeme koje maternici treba da se vrati u početno stanje. Do tada će i najmršavija žena imati trbuščić. One koje su rodile carskim rezom, čekat će malo dulje, i do godinu dana. Međutim, ovisno o građi tijela, neke možda nikada više neće imati ravan trbuh, koliko god vježbale.

Lagana vježba svaki dan

S vježbanjem, ako osjećate da ste u stanju, možete početi nakon razdoblja babinja, odnosno 40 dana od poroda, a za to razdoblje idealne su lagane vježbe joge. Mnogo je programa koji nude jogu prilagođenu oporavku poslije poroda ili vježbanju s bebom. Šetnje i lagano trčanje dok gurate kolica odličan su način za povratak u formu. Svaki dan, malo po malo, i kilogrami će se istopiti, osobito kada dijete prohoda. Upornost je najbitnija te motivacija koju morate pronaći ako želite ustrajati.

Pametna prehrana

Prava opasnost od nakupljanja viška kilograma nije trudnoća nego prva godina djetetova života. Umor povećava potrebu za kalorijama, a neispavanost čini svoje te je prehrana posljednja na listi prioriteta. Dojenje budi vučju glad i ta kombinacija zna biti pogubna za liniju. Odmah počnite s opakim planom prehrane: konzumirajte mnogo kalorija iz mesa, povrća i dobrih masnoća, izbjegavajte kavu i šećer te jedite pet do šest manjih obroka dnevno. I ono što je veoma važno – spavajte svaku minutu koju možete.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Prethodni članak
Nove vrste riba u Jadranu
Sljedeći članak
Što beba ne smije jesti?