Top 5 hranjivih namirnica za (pre)zaposlene

Znanstvena istraživanja koja se bave problematikom prehrane na radnome mjestu pokazala su da pravilna prehrana povećava produktivnost zaposlenika, a oni pretili dvostruko češće izostaju s posla od tjelesno aktivnih radnika. Zaboravite na različite izgovore i počnite već danas planirati svoje obroke u koje ćete uvrstiti nutritivno i energetski bogate namirnice!

Žitarice

Aktivnim ljudima preporučuje se konzumiranje različitih vrsta žitarica, s naglaskom na cjelovite žitarice i njihove proizvode. To mogu biti neobrađene žitarice za doručak ili proizvodi poput integralnog kruha, tjestenine, riže ili jela koja sadrže zob, ječam, heljdu i palentu. Nikako nemojte zanemariti ni prave prehrambene junake modernog doba kao što su proso, kvinoja, amarant i proizvode od zrna pira.

Sir

Sir je jedna od najzdravijih namirnica koja obiluje hranjivim tvarima, poput kalcija, fosfora, selena i vitamina B12. Njegova konzumacija osobito se preporučuje osobama koje ne jedu meso i ribu. Možete ih kombinirati u različitim jelima, a neke od najzdravijih vrsta sira su feta, parmezan, mozzarella, rikota i svježi kravlji sir.

Jaja

Kokošja jaja pravo su proteinsko blago i jedina namirnica koja pri kuhanju ne gubi svoja hranjiva svojstva. Odličan su izvor omega 3-masnih kiselina koje štite srce i kardiovaskularni sustav, a u sto grama jaja samo je 150 kalorija pa ih, ovisno o obradi, možemo nazvati i dijetalnom namirnicom. Najmanje kalorija unijet ćete ako konzumirate kuhano ili poširano jaje.

Riba

Mediteranska prehrana smatra se jednim od najzdravijih režima prehrane na svijetu, a počiva upravo na konzumaciji ribe. Istraživanja pokazuju da su ljudi koji konzumiraju ribu nekoliko puta tjedno generalno zdraviji i sretniji, imaju niži krvni tlak i manji rizik od obolijevanja od kroničnih bolesti.

Orašasti plodovi

Zaboravite na kalorične i nezdrave grickalice tijekom radnoga vremena i opskrbite se indijskim oraščićima, bademima, lješnjacima i pistacijama. U orašastim plodovima nalazi se savršena kombinacija dobrih masti, vlakana i proteina, a imaju nizak glikemijski indeks.

Kako biste uštedjeli vrijeme, za vikend napravite plan prehrane te se opskrbite namirnicama koje ćete rasporediti po danima u tjednu. Ne zaboravite i na dodatke prehrani poput Prolife VIS suspenzije za zdravu probavu, snažan imunitet, energiju i vitalnost te Alfabiotika, koji sadrži jedinstvenu kombinaciju kompleksa AHCC®FD i bakterijske kulture BB12®.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *