Ojačajte imunitet cijeloj obitelji tijekom zime

Zime možda više nisu ni hladne ni snježne kao što su nekad bile, no šmrcavi nosovi, prehlade i gripe nimalo ne posustaju pred klimatskim promjenama i globalnim zatopljenjem. Evo kako si pomoći!

Kratki i tmurni dani u kombinaciji s poslom potiču nas da provodimo gotovo sve svoje vrijeme u zatvorenim prostorijama. A u njima smo, u potrazi za dobrim raspoloženjem i dobrom kapljicom, često okruženi s mnogo drugih ljudi. I dok je to pravi recept za dobar provod, također je i odlična prigoda za širenje virusa, od kojih ćete se pak najbolje zaštiti tako da se pobrinete za svoj imunitet. 

Istražujte nove čajeve, a s onima s kojima vam to odgovara, uzimajte dosta limuna. Jedite mandarine i naranče, nije samo slanina sezonska zimska hrana! Ako ne volite voće, kiseli kupus, krcat vitaminom C, najbolji vam je prijatelj. Uz vitamin D, on je taj koji vam povećava energiju koje tijekom zime svakome nedostaje, ali vas i brani od virusa.

Ne zaboravite se kretati i baviti različitim aktivnostima – idite plesati, na bazen ili u šetnju. U planinarenje se može i tijekom zime, šume su ljekovite i za dušu i za tijelo, a kretanje ključno za zdravlje. Ne dajte da vas nedostatak snijega ponuka da pomislite kako je prehladno, pretmurno ili prekišovito za aktivnosti vani. Sjetite se da ste uvijek išli vani tijekom zime – pa tko može odoljeti zimskim radostima i igri na snijegu!? Tijelu dajte priliku da se pokrene, a ono će se pobrinuti i za jači imunitet.  

Kako je dječji imunitet osjetljiviji, veoma je važno da prostorije u domu redovito provjetravate te da djecu izvodite redovito vani, čak i kada su niske temperature. Suh i topao zrak u zatvorenom prostoru samo može pomoći virusima i bakterijama da se razvijaju te vašim mališanima otežati disanje. Također, možete nabaviti i ovlaživač zraka za prostorije u kojima dijete spava kako biste makar malo smanjili suhoću zraka tijekom noći. I naravno, vodite računa o tome da ne spavate u pretoplim prostorijama, već tijekom noći slobodno smanjite grijanje i pokrijte se toplim poplunom ili dekicom. 

Redovit san i dobro izbalansirana prehrana činit će vam samo dobro, osobito ako ih obogatite pametnim uzimanjem dodatka za prehranu, poput Alfabiotika i Alfabiotik Juniora za djecu koji poboljšavaju apsorpciju nutrijenata iz hrane jer donose jedinstvenu kombinaciju AHCC®FD kompleksa i bakterijske kulture BB12®, a sadrže i alfa glukane, molekule koje jačaju imunitet. Uz njih, cijela će obitelj lakše i brže preživjeti zimu.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *