Održite formu tijekom blagdana uz tri jednostavne vježbe!

Za vrijeme blagdana skloni smo pretjerivanju u slasnoj trpezi i rijetko razmišljamo o tome kakve će posljedicama to ostaviti na naše tijelo i formu. Kako ne bismo ručnikom skrivali tijelo početkom sezone kupanja, potrebno je redovito vježbati. Ako niste ljubitelj teretane ili grupnih treninga, ne brinite se! Dovoljni su vam prostirka, ugodna glazba i trideset minuta dnevno koje ćete posvetiti tjelovježbi u toplini vlastitoga doma. Donosimo vam tri vježbe koje će vam pomoći u svakodnevnoj borbi protiv nakupljenih kilograma.

Trbušnjaci 

Ravan i čvrst trbuh nije samo estetski privlačan, nego je i pokazatelj zdravlja. Trbušni mišići jedna su od najvažnijih mišićnih skupina u ljudskome tijelu koji nam omogućavaju pravilno držanje i djeluju poput potpornja cijelomu tijelu. Kako bismo održavali formu i imali vidljive rezultate, potrebno je napraviti 30 trbušnjaka dnevno. Pri vježbanju važno je pravilno poduprijeti glavu i vrat, a ruke ne smijemo koristiti kako bismo gurali glavu prema naprijed. Trbušnjake uvijek trebate raditi savinutih koljena i bez podizanja stopala s poda.

Plank 

Plank ili izdržaj jednostavna je vježba koja zahtijeva minimalno vremena, no s maksimalnim učinkom. Stručnjaci smatraju da je 5 minuta planka dnevno idealno, no ako ste početnik, nemojte se previše opteretiti. Počnite s kraćim periodima i svaki dan produljite za 5 sekundi. Pazite na pravilno izvođenje planka, a prve pozitivne učinke primijetit ćete već nakon nekoliko tjedana. Ojačat ćete leđne mišiće i smanjiti bol u leđima, trbuh će postati čvršći, tijelo uspravnije i fleksibilnije. Vrijedi pokušati, zar ne?! 

Čučnjevi 

Jedna od najpopularnijih vježbi za održavanje forme su čučnjevi. Osim što jačaju noge i stražnjicu, čučnjevi aktiviraju velik broj mišićnih skupina, uključujući i mišiće trupa. Pravilnim i redovitim izvođenjem čučnjeva povećat ćete ravnotežu i fleksibilnost tijela te ubrzati sagorijevanje masti. Za početak se preporučuje izvođenje 2 do 3 seta čučnjeva 3 puta tjedno, no svakako osluškujte svoje tijelo i prilagodite mu tempo vježbanja. 

Za kraj, budite dosljedni u vježbanju i nemojte smišljati izlike kako biste preskočili dnevne treninge! Nakon blagdana prijeđite na laganiju prehranu bogatu voćem i povrćem te unosite dovoljno tekućine u organizam. Svakako nemojte zanemariti niti dodatke prehrani poput suspenzije Prolife VIS, koja će vam vratiti energiju i vitalnost te poboljšati probavu. 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Prethodni članak
' . $next_post->post_title . ''; } ?>