Rješenja za kroničnu pospanost

Nekad su razlog djeca, ponekad kućni ljubimci, a vrlo često zapravo samo nakupljeni stres koji nam ne da noću spavati. Kako ipak barem donekle povratiti prijeko potrebnu energiju, saznajte u idućem tekstu.

U današnje vrijeme dovoljna količina sna zapravo je postala luksuz. Brojne dnevne obveze, prekovremeni rad, a ponekad i nesanica jednostavno rijetko kojoj odrasloj osobi dopuštaju kvalitetnih i nužnih osam sati sna. Stoga, kronična neispavanost danas nije rijetkost, a njezine posljedice variraju, ali i pogađaju razna područja.

Osim što je osoba kronično umorna, smanjene koncentracije i mogućnosti za normalan rad, dugotrajna kronična neispavanost negativno utječe na cjelokupno stanje organizma. Posebno izražene posljedice mogu se primijetiti na našoj koži, ali i u poremećenim fiziološkim funkcijama organizma.

Redovita rekreacija pomoći će da se organizam koji pati od nesanice umori i lakše zaspi.

Naime, preporučena dnevna količina sna nužna je kako bi se naše tijelo uspjelo odmoriti, regenerirati i pripremiti za novi dan. U slučajevima kronične pospanost, mnogi najčešće posežu za instant rješenjima kao što su kofeinski pripravci ili dodaci prehrani na bazi guarane, kojima nastoje potaknuti svoj organizam na optimalno funkcioniranje kada on to nije u stanju.

Međutim, umjesto svojevrsnih “doping” rješenja, važnije je pristupiti rješavanju ovog problema holistički: uz pomoć balansirane prehrane, detoksikacije i pravilne rekreacije. Naime, namirnice koje će potaknuti cirkulaciju u vašem organizmu, pojačat će i prijenos kisika te vam tako pomoći da i u stanjima kronične pospanosti ipak “živnete”.

Unesite još jednu zdravu rutinu u svoj dan: počnite ga čašom svježeg narančina soka, koji je poznat po tome da omogućuje početnu jutarnju energiju, koja je vrlo važna za dobar početak dana. Polet umornom organizmu dat će i probiotski dodaci prehrani, kao što je Prolife VIS.

Za bolje funkcioniranje iscrpljenog organizma važno je da u njemu ne postoji nešto što ga dodatno usporava u njegovu uobičajenom funkcioniranju. Stoga je u ovakvim situacijama dobro posegnuti za metodama detoksikacije, kako bi se izbacile štetne tvari koje dodano umaraju ionako neispavanošću iscrpljen organizam.

Osim što je važna za detoksikaciju, redovita rekreacija pomoći će i da se organizam koji pati od nesanice umori i lakše zaspi. Stoga, ako patite od kronične neispavanosti, posegnite za prokušanim receptom koji uključuje zdravu prehranu, trenutačnu detoksikaciju i redovitu rekreaciju.

Komentiranje je zaključano.

Prethodni članak
Tata na rodiljnom dopustu
Sljedeći članak
Njega bebina pupka