Naučite se opustiti u samo nekoliko minuta

Stres, kojemu smo u današnje moderno doba često izloženi, može imati razne negativne posljedice za naše psihofizičko zdravlje. Stoga je potrebno povremeno si priuštiti konkretno vrijeme za odmor i opuštanje. Međutim, što kada se moramo instant-smiriti!?

“Misli sretne misli i letjet ćeš!” – tako je nekako Petar Pan rekao Wendy kad ju je pokušavao naučiti letjeti. Možda je ta poruka fiktivnog junaka zaista nešto što bismo češće trebali imati na umu. Razmišljanje o lijepim mjestima, dragim ljudima i opuštajućim situacijama može nam pomoći da se vrlo brzo opustimo. Razmišljanje o stvarima i osobama koje volimo te koje nas čine sretnima potaknut će lučenje serotonina (hormona sreće) u našemu mozgu te nam pomoći da se lakše opustimo.

Mirisni štapići, svijeće ili kapljica najdražeg parfema pomoći će vam da se opustite.

Slušanje vaše najdraže pjesme također može pomoći u opuštanju jer će vas i ono vjerojatno podsjetiti na sve one divne trenutke koje ste proživjeli u društvu te pjesme. Stoga, ako vas je naživcirao nadređeni, zatvorite se nakon sastanka u svoj ured i pustite svoju najdražu pjesmu. Ako pak nemate vlastiti ured, vjerojatno imate slušalice za mobitel.

Uz Prousta i njegove knjige koje smo čitali za lektiru trebali smo naučiti da i mirisi mogu evocirati lijepa sjećanja i pomoći nam da otplovimo u neke ljepše krajeve ili situacije. Mirisni štapići, svijeće ili samo kapljica najdražeg parfema također vam mogu pomoći da se opustite, i to u samo nekoliko minuta.

Naravno, sve će to ići još brže ako pritom pokušate duboko i smireno disati. Pojačan unos kisika potaknut će jaču prokrvljenost tijela koja će pridonijeti ujednačavanju tlaka, ali i potaknuti izlučivanje negativnih emocija i toksina iz tijela. Nekoliko minuta takvog disanja može učiniti čuda, a ne košta ništa. Lagana šetnjica oko zgrade u kojoj radite ili kuće u kojoj živite također može pomoći u opuštanju, pogotovo ako uz to šetate svojega ljubimca koji vas silno veseli.

Komentiranje je zaključano.