Dobra hrana za naša crijeva

Naša su crijeva izvor našeg imuniteta. Da bismo i u ovim ubrzanim vremenima sačuvali dobre bakterije koje u njima žive, važno je čuvati svoja crijeva i brinuti se o svojoj probavi, a posebno o namirnicama koje konzumiramo.

Loša i brza prehrana može naštetiti našoj  probavi i uzrokovati neugodne simptome poput nadutosti, vjetrova, ali i proljeva, koji mogu znatno narušiti osjetljivu ravnotežu bakterijskih kultura koje obitavaju u našim crijevima i pomažu nam u svakodnevnoj razgradnji hrane, kako bismo mogli normalno funkcionirati. Zato je važno voditi računa o tome da konzumiramo što više kvalitetne hrane koja će nam olakšati probavu i biti dobra za naša crijeva.

Osim onoga što jedete, važno je i kako jedete: hranu treba dobro sažvakati prije gutanja kako bi crijeva imala što manje posla.

Stručnjaci preporučuju izbjegavanje cigareta, alkohola i kofeina, s obzirom na to da tijekom pušenja dolazi do udisanja dodatnog zraka koji može uzrokovati nadutost, dok alkohol i kofein potiču stvaranje dodatne kiseline u organizmu. Također, ako želite svojim crijevima olakšati život, trebali biste pripaziti na konzumaciju glutena jer su neke osobe preosjetljive na njega.

Nažalost, čak i neke prirodne i zdrave namirnice mogu biti štetne za probavu ako se konzumiraju u prevelikim količinama ili ako u organizmu nema dovoljno enzima za njihovu razgradnju. Primjer takvih namirnica su mlijeko i grah. Valja izbjegavati i prerađeni šećer, ali i voditi računa o količini krumpira, kukuruza, soje i riže koju konzumirate. Za brzu intervenciju u obližnjoj ljekarni potražite proizvod Prolife VIS suspenzija, koji vam može hitro pomoći u ojačavanju imuniteta i normaliziranju probave.

Za zdravu probavu vrijedi pravilo 80-20: neka 80 posto vašega tanjura zauzimaju zeleno, lisnato i svježe povrće, a 20 posto bjelančevine, odnosno meso, jaja ili riba. Pritom, važno je voditi računa i o tome da to budu što kvalitetnije namirnice, odnosno one iz organskog uzgoja.

Za dobru probavu, divlja morska riba također je izvrstan izvor bjelančevina. Leća, kvinoja, avokado, orašasti plodovi, kokos, svježe i zamrznuto bobičasto voće trebali bi također biti često na vašemu tanjuru. Osim onoga što jedete, važno je i kako jedete: hranu treba dobro sažvakati prije gutanja kako bi crijeva imala što manje posla. Ako još niste baš disciplinirani kad je riječ o konzumaciji hrane koja može izazvati refluks, posjetite obližnju ljekarnu i potražite Reflustat, bezreceptni pripravak koji će vam učinkovito pomoći u sprječavanju žgaravice.

Ako vas unatoč prilično discipliniranoj prehrani i dalje muče razne tegobe vezane uz lošu probavu, zavirite u obližnju ljekarnu i pomoć potražite među probiotskim pripravcima. Naime, probiotici nisu nimalo manje važni, a AHCC®, koji sadrži Alfabiotik, djeluje zajedno s BB-12® povećavajući otpornosti na upale, akutne i kronične.

Komentiranje je zaključano.